برگزاری نشست صمیمی "بیان تجارب و معرفی سیستم پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه های خارج کشور"

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۵ کد : ۱۱۶۳۸ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۲۴
اولین وبینار انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند با همکاری دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت پردیس مهندسی دانشگاه در تاریخ ۶ بهمن ماه ۹۹ بصورت مجازی با حضور جمعی زیادی از اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه بیرجند و سایر علاقمندان برگزار شد. در این نشست صمیمی دکتر سید رضا محمودی محقق ارشد و مخترع در شرکت ریتئون...

اولین وبینار انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند با همکاری دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت پردیس مهندسی دانشگاه در تاریخ 6 بهمن ماه 99 بصورت مجازی تحت عنوان "بیان تجارب و معرفی سیستم پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه های خارج کشور" با حضور جمعی زیادی از اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه بیرجند و سایر علاقمندان برگزار شد. در این نشست صمیمی دکتر سید رضا محمودی محقق ارشد و مخترع در شرکت ریتئون آمریکا، پژوهشگر سابق در ام آی تی، فارغ التحصیل دکترای دانشگاه وسترن اونتاریو کانادا، و البته دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه بیرجند، ضمن بیان خاطراتی از دوره تحصیل در دانشگاه بیرجند، صداقت حاکم در دانشگاه های ایران بویژه دانشگاه بیرجند را ستود و در ادامه به بیان بخشی از فعالیت­ های پژوهشی خود در دانشگاه ام آی تی آمریکا پرداخت. در این وبینار بر صداقت در امر پژوهش بسیار تأکید شد. در آخر جلسه، حضار به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و سپس جلسه بصورت پرسش و پاسخ بین حاضرین ادامه پیدا کرد. در پایان این نشست، دبیر انجمن دانش آموختگان دانشگاه از تمامی اعضای هیأت علمی و دانش آموختگان دانشگاه بیرجند جهت عضویت و ارائه نظرات ارزشمند خود برای پیشبرد اهداف انجمن دعوت به مشارکت حداکثری نمود.

انجمن دانش آموختگان استقبال از این نشست را ارج می نهد و قدردان حضور همه بزرگواران در این جلسه می باشد. بویژه از حضور گرم و صمیمی دکتر خلیل خلیلی رئیس اسبق دانشگاه بیرجند و همچنین دکتر علیرضا ذوالفقاری رئیس پردیس مهندسی دانشگاه مفتخر و سپاسگزار است.

آخرین ویرایش۰۶ بهمن ۱۳۹۹