برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در دانشکده کشاورزی سرایان

۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۱ کد : ۱۳۵۸۵ اخبار آموزشکده
تعداد بازدید:۲۴۵۵
آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با شرکت ۷۹۷ داوطلب در گروه های آزمایشی هنر ، علوم ریاضی ، علوم انسانی ، علوم تجربی و زبان خارجه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در دانشکده کشاورزی سرایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده کشاورزی سرایان ، آزمون سراسری با حضور 797 داوطلب زن و مرد در دانشکده کشاورزی و در 5 گروه  هنر ، علوم انسانی ، علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی و زبان خارجی برگزار شد.

اهدای ماسک و پد الکلی به داوطلبان، گندزدائی و ضدعفونی کردن تمامی ساختمان‌های محل برگزاری آزمون، ‏جانمایی ورودی داوطلبان به سالن آزمون با رعایت فاصله اجتماعی، اختصاص مکانی مجزا (اتاق ایزوله) برای داوطلبین مشکوک به کرونا در هر حوزه امتحانی، نصب بنرهای بهداشتی در سالن‌های ‏برگزاری آزمون، وجود ماسک و مواد ضدعفونی در طول آزمون جهت استفاده داوطلبان، استفاده عوامل اجرایی ‏آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، استقرار ماموران اورژانس در طول آزمون و بررسی رعایت مسائل بهداشتی ‏محیط آزمون و نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی به طور مداوم توسط نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از جمله موارد مهم انجام شده جهت برگزاری آزمون در ‏فضای سالم و بهداشتی بود.‏

آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۴۰۰