اردوی راهیان پیشرفت به منظور بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان قاین برگزار شد.

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۴ کد : ۲۴۱۸۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۳۷
به همت انجمن علمی گروه برق دانشکده فنی و مهندسی فردوس و با همکاری و مساعدت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان قاین در مورخ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند ، جمعی از دانشجویان گروه برق دانشکده فنی مهندسی شهرستان فردوس ، با هدف ایجاد پیوندها مبنی بر کمک به بهسازی آینده علمی و صنعتی کشور و آشنایی با فرآیند سخت تولید انرژی الکتریکی و مصرف بهینه انرژی از واحدها و تجهیزات این نیروگاه بازدید نمودند.

در ابتدای ورود به نیروگاه، به منظور آگاهی بیشتر دانشجویان و ترویج فرهنگ بهینه مصرف انرژی الکتریکی کلیپ هایی درخصوص معرفی نیروگاه و مدیریت صحیح مصرف انرژی الکتریکی برای دانشجویان به نمایش درآمد. همچنین آشنایی با ساختار و عملکرد واحدهای نیروگاه های گازی ، سهم نیروگاه های گازی خراسان در تولید انرژی الکتریکی و الزامات ایمنی برای رعایت در طول بازدید از سوی بازدیدکنندگان، موضوعاتی بود که برای دانشجویان، تشریح شد. بازدید از سایت،تاسیسات، واحدها،اتاق فرمان وپست۴۰۰ بخش دیگری از این برنامه آموزشی بود که با توضیحات فنی کارشناسان و متخصصان همراه بود.

آخرین ویرایش۰۹ خرداد ۱۴۰۲