پنجمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۷ کد : ۲۴۴۶۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۸۸

پنجمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۷  ساعت ۷ صبح در محل دفتر ریاست پردیس برگزار گردید.

در این جلسه دکتر جهانی رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، از معاون آموزشی و همکاران آموزشی بخصوص خانم کمیلی دوست که با تلاش و جدیت در برگزاری هر چه بهتر آزمونهای پایان ترم مؤثر بودند تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه با اشاره به برگزاری نشست طرح بورسیه صنعتی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، مدیران کل استان و جمعی از صاحبان و تأثیرگذاران واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی استان روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد، به برنامه های بنیاد نخبگان استان، با توجه به سند راهبردی کشور در امور نخبگان و حمایت از دانشجویان مستعد اشاره کردند که فراهم نمودن شرایط اشتغال پایدار برای مستعدین تحصیلی و به کارگیری دانشجویان مستعد لازم است، و می بایست دانشجویان مستعد در طرح بورسیه صنعتی با مهارت و کار آشنا شوند.

در ادامه دکتر محمودی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس نیز از مدیران گروه و کلیه کسانی که در برگزاری امتحانات پایان ترم زحمت کشیدند بخصوص خانم کمیلی دوست تقدیر و تشکر کردند. سپس درخواستهای آموزشی گروهها، درخواستهای دانشجویان و پروپوزالهای تحصیلات تکمیلی از مواردی بود که در این بخش مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس در بخش پژوهشی به اختتام طرح پژوهشی دکتر رستم پور با همکاری دکتر ساغری، طرح پژوهشی دکتر خاشعی، درخواست ترجمه کتاب Plant Physiological Ecology ویراست سوم توسط دکتر جامی الاحمدی و ادامه بررسی تعرفه های آزمایشگاهی اشاره کردند. 

در پایان درخواست فرصت مطالعاتی دکتر خیاط برای مرکز تحقیقات کشاورزی یزد، اختتام طرح تحقیقاتی خارج دانشگاه دکتر رستم پور، گزارش طرح دکتر مرادی نژاد از مواردی بود که توسط دکتر نوعی مسئول کارآفرینی پردیس مطرح و بررسی گردید.

در پایان مسئول کتابخانه به بیان مسائل و موارد مهم مربوط به کتابخانه پردیس پرداخت.

آخرین ویرایش۰۷ تیر ۱۴۰۲