برگزاری برنامه گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان (۱۸ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲) و آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه بیرجند

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۹ کد : ۲۵۴۳۱ اخبار موفقیت اتفاقی نیست ...
تعداد بازدید:۱۱۵۲
مرکز مشاوره و سبک زندگی با همکاری کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند، مربیان همتا مرکز مشاوره در پردیس مهندسی و دانشجویان فعال صنایع دستی و هنر اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان، ۱۸ تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ و آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه‌هایی را در روزهای شنبه، یکشنبه ۲۲ و ۲۳ مهرماه ساعت ۹ تا ۱۳، در محوطه دانشکده ادبیات و علوم انسانی و پردیس مهندسی برگزار کرد.

برنامه گرامیداشت هفته جهانی سلامت روان با حضور کارشناسان مرکز مشاوره، اعضای کانون همیاران سلامت روان و مربیان همتا مرکز مشاوره در پردیس مهندسی، دانشجویان فعال صنایع دستی و هنر اسلامی و جمعی از دانشجویان علاقه‌مند برگزار شد. برنامه‌های برگزارشده شامل معرفی مرکز مشاوره و سبک زندگی، کانون همیاران سلامت روان و طرح مربیان همتا به دانشجویان، برگزاری مسابقه برج هیجان و حدس عکس «استادت را پیدا کن»، ترسیم در آینه و لرزش‌سنج، رنگ‌درمانی، برنامه خاطرات خوش کودکی، غرفه صنایع دستی و هنر اسلامی و پذیرایی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند بود. همچنین ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه از تاریخ 18 الی 24 مهر 1402 انجام گردید.

این برنامه که با شعار «سلامت روان، مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست» برگزار گردید با استقبال اساتید و دانشجویان همراه شد.

آخرین ویرایش۰۳ آبان ۱۴۰۲

نظر شما :