بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست توسط مربی همتای مرکز مشاوره و سبک زندگی و پردیس کشاورزی برگزار شد

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۶۰۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۱
بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات پردیس کشاورزی با حضور آقای مهندس گندمی، آقای مهندس نوعی، خانم علی آبادی، کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی، آقای حسینی، سرمربی همتای پردیس کشاورزی و دانشجویان نوورود پردیس، به همت مرکز مشاوره و پردیس کشاورزی دانشگاه بیرجند در تاریخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار گردید.

در این برنامه دانشجویان از محیط آموزشی پردیس کشاورزی، مزرعه تحقیقاتی، باغ امیرآباد و مجموعه دامپروری بازدید به عمل آوردند. در ابتدا آقای مهندس گندمی توضیحاتی در مورد منابع آبی و امکانات مزرعه داده و سپس دانشجویان در مزرعه تحقیقاتی پردیس کشاورزی با انواع کشت و محصولات مزرعه آشنا شدند. در ادامه در باغ امیرآباد، آقای سید امیرحسین حسینی سرمربی همتا پردیس به معرفی رشته تولید و ژنتیک گیاهی و گیاه‌پزشکی پرداخت و در انتهای برنامه، دانشجویان از مجموعه دامپروری و پرورش شتر مرغ بازدید کردند. این بازدید با استقبال دانشجویان نوورود همراه بود.

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :