بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی برگزار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۲۶۲۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۰
بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات مرکز تحقیقات با حضور مهندس نوعی، فاطمه علی آبادی و محبوبه الهامیان، کارشناسان مرکز مشاوره و سبک زندگی، سیدامیرحسین حسینی، سرمربی همتای پردیس کشاورزی و دانشجویان نوورود پردیس، به همت مرکز مشاوره و پردیس کشاورزی دانشگاه بیرجند، به مناسب هفته پژوهش و روز دانشجو در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار گردید.

در این برنامه دانشجویان از ایستگاه تحقیقات و بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آوردند. در ابتدا مهندس آرزمجو توضیحاتی در مورد ایستگاه و بخش‌های مختلف آن، معرفی ارقام مختلف عناب و محصولات کشاورزی ارائه نمودند. در ادامه مهندس آذری و مهندس علی‌نژاد درباره بذر هیبرید، انواع آفات، تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن، انواع بیماری‌ها، روش‌های تشخیص و درمان، انواع میکروب‌ها، انواع سموم و اصطلاح نباتات صحبت کردند.

در پایان بازدید نیز سیدامیرحسین حسینی، سرمربی همتای پردیس، کارگاه پولسازی از گیاه کاکتوس آپونتیا را در محل اتاق کارگاه‌های مرکز تحقیقات کشاورزی برگزار کردند. این بازدید با استقبال دانشجویان نوورود همراه بود.

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۲

نظر شما :