آیین تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند برگزار شد

۰۶ تیر ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۳ کد : ۲۴۴۶۲ اخبار اسلایدر
تعداد بازدید:۱۷۱
با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه، آیین تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند، آیین تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی کارمندان دانشگاه بیرجند،پیش از ظهر روز شنبه  سوم تیرماه و با حضور اعضای دوره ششم و هفتم در محل اتاق جلسات معاونت اداری و مالی دانشگاه برگزار شد.
دکتر عارفی، معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن بیان این مطلب که شورای صنفی کارمندان دانشگاه به عنوان نقش مشورتی همیشه در کنارما بوده است، گفت: سعی کرده ایم تا حد امکان نسبت به برآورده کردن درخواست های شورای صنفی اقدامات خوبی را انجام دهیم. وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسات مختلفی که حضور دارم، سعی کرده ام مطالبی که توسط شورای صنفی منتقل شده را پیگیری و به سرانجام برسانم. معاون اداری و مالی دانشگاه همچنین خاطر نشان کرد: در دوره جدید نیز تمام تلاشمان را در جهت برآورده ساختن نیازهای همکاران در بخش های مختلف بکار خواهیم بست.
زنگویی، معاون مدیر اداری دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک به اعضای جدید، گزارشی از برگزاری انتخابات دوره هفتم ارائه کرد. 
در ادامه این جلسه، اعضای حاضر ضمن بیان دیدگاه‌ها و مطالبات کارمندان دانشگاه، به تبیین نقش مشورتی شورای صنفی کارمندان پرداختند.
در پایان این نشست، از خدمات خانم شادی صادقی و سید سعید موسوی، اعضای دوره ششم تقدیر و احکام اعضای دوره هفتم توسط دکتر عارفی به اعضای این دوره اعطا گردید.

شایان ذکر است هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی کارمندان در روزهای 29 و 30 خردادماه برگزار شد و آقایان محمدعلی خالدی، محمدجواد مشاوری نیا، سید حامدحمیدزاده، مهدی ریحانی، ابوالفضل درستکار و سرکارخانم سکینه راستگو به عنوان اعضای این دوره انتخاب شدند. 

آخرین ویرایش۱۵ مرداد ۱۴۰۲