دیدار معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند با رئیس بنیاد نخبگان استان با موضوع گفتاورد ملی نخبگان

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۸۱۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۰
دیدار معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند با رئیس بنیاد نخبگان استان با موضوع گفتاورد ملی نخبگان

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند با رئیس بنیاد نخبگان ستان خراسان جنوبی دیدار داشت

در این دیدار که با موضوع رویداد گفتاورد ملی نخبگان با دعوت رئیس بنیاد نخبگان استان در تاریخ 08/03/1403 انجام شد، به مشارکت حداکثری اساتید دانشگاه و دانشجویان دانشگاه بیرجند برای حل مسائل استان و منطقه تاکید شد.

در این خصوص دکتر ایزدخواه، رئیس بنیاد نخبگان استان بیان داشت: 5 محور اصلی گفتاورد ملی نخبگان نظام پولی و ارزی، امنیت غذایی، نظام سلامت، منابع طبیعی و حکمرانی و سیاست گذاری است.

وی افزود: این گفتاورد فرصتی است که زمینه اثرگذاری افراد صاحب فکر و استعداد برای حل مشکلات و مسائل واقعی جامعه فراهم شود و دانشجویان و اساتید دانشگاه می‌ توانند به صورت تیمی در این رویداد شرکت داشته باشند.

در ادامه دکتر اکبرپور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند ضمن تشریح فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه بیان داشت در حال حاضر چندین تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی  و شرکتهای اجرایی دانش بنیان منعقد شده است و دانشجویان و اساتید در برپروژه های تحقیقاتی مختلفی حضور دارند.

وی تاکید داشت: در دانشگاه جلسه ای برای تبیین اهداف و برنامه گفتاورد ملی نخبگان برگزار خواهد شد و شاهد حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی در این رویداد خواهیم بود.

خاطر نشان میگردد، گفتاورد ملی نخبگان تا پایان خرداد ماه 1403 فرصت ثبت ایده و طرح دارد و در ادامه وارد مراحل رقابتی خواهد شد و از میان تیم های شرکت کننده به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدائ خواهد شد.

 

آخرین ویرایش۲۰ خرداد ۱۴۰۳