انتصاب مدیر گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم ریاضی و آمار

۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴ کد : ۱۰۷۲۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۲۸
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر اعظم کاهنی عضو هیأت علمی گروه آموزشی ریاضی به مدت دو سال به سمت مدیر  گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم ریاضی و آمار منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم ریاضی و آمار

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه بیرجند آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی سـرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم ریاضی و آمار منصوب می‌شوید. 
در این راسـتا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشم‌انداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. 
دکتر اعظم کاهنی در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته ریاضی محض - نظریه گروه‌ها از دانشگاه فردوسی کسب کرد. ایشان استادیار گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم ریاضی و آمار دانشگاه بیرجند است.
نماینده پژوهشی دانشکده علوم ریاضی و آمار، چاپ ۱۴ مقاله در همایش‌های علمی و ۹ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی بخشی از سوابق اجرایی و علمی و پژوهشی وی است.
لازم به ذکر است؛ در پایان دوره انتصاب دکتر اسداله محمودزاده وزیری در سمت مدیر گروه آموزشی ریاضی، دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر وی اعلام کرد.

(رزومه دکتر کاهنی)

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۳۹۹