برگزاری  ۴۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در دانشگاه‌های خراسان جنوبی

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۸ کد : ۱۱۶۶۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۴۷
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در نشست خبری با خبرنگاران گفت: سال جاری در دانشگاه‌های سطح استان بیش از  ۴۰۰ برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود که فقط ۱۵۰ برنامه آن مختص دانشگاه بیرجند است.
برگزاری  ۴۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در دانشگاه‌های خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر علی زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند  روز چهارشنبه 8 بهمن 1399 در نشست خبری با خبرنگاران یادآور شد: نشستی با شورای استانی دانشگاه‌های استان برگزار شد و برای بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شد و اکثر برنامه‌های ما حول شعار محوری امسال یعنی «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر» می‌باشد.
وی با اشاره به دیدار هیأت علمی و کادر آموزشی دانشگاه از خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) افزود:  گلباران و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه بیرجند و دیگر دانشگاه‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است. 
وی افزود: همچنین در ایام دهه فجر نشست‌های علمی و فرهنگی متعدد در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به اینکه جشن‌های مجازی حول محور تولد حضرت فاطمه زهرا(ع)، رهبر کبیر انقلاب و دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: فضاسازی محوطه دانشگاه همراه با نورافشانی و آذین بندی و نصب بنر و پلاکارد نیز انجام می‌شود. 
دکتر زنگویی با اشاره به اینکه  مهمترین دستاورد انقلاب را می‌توان حفظ امنیت داخلی و خارجی عنوان کرد، ادامه داد: علیرغم کمبودها و تحریم‌های که در کشور داریم به جرأت می‌توان گفت امن‌ترین کشور در این منطقه هستیم که ره آورد ۴۲ سال انقلاب است که هیچ قدرتی جرأت حمله به مرزهای ما را ندارد. 
وی بیان کرد: استقلال و جمهوریت دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی ایران است که همیشه شاهد حضور میلیونی مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و دیگر انتخابات هستیم و رأی مردم بسیار مهم است که این نیز سرمایه اجتماعی برای کشور ماست.
دکتر زنگویی به بعد اسلامی انقلاب ایران اشاره کرد و  یادآور شد: این نیز نتیجه رهبری مجتهد و دلسوز است که با تصمیمات آگاهانه توان نظامی و امنیتی ما را بالا برده است.
معاون دانشگاه با اعلام دستاوردهای علمی دانشگاه، افزود: لازم و بایسته است که  متخصصان دانشگاهی در کنار دلسوزان اقتصادی و فرهنگی قرار بگیرند تا کشور ما روز به روز موفق تر باشد.

آخرین ویرایش۰۹ بهمن ۱۳۹۹