همزمان با آغاز دهه سرآمدی آموزش در پردیس علوم رفتاری دانشگاه بیرجند انجام شد؛

رونمایی از دستگاه آزمایشگاهی ردیابی چشم

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۲۸۲۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۷۲
رونمایی از دستگاه آزمایشگاهی ردیابی چشم با حضور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و مسئولان پردیس علوم رفتاری در محل این پردیس صورت گرفت.
رونمایی از دستگاه آزمایشگاهی ردیابی چشم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر محمدعلی رستمی‌نژاد، مسئول آزمایشگاه فناوری‌های نوین یاددهی، یادگیری، در مراسم رونمایی از این دستگاه به کاربردها و قابلیت‌های ویژه این دستگاه در تحقیقات آموزشی و یاددهی و یادگیری و تحقیقات حوزه علوم شناختی اشاره کرد.
وی افزود: این دستگاه با حمایت حوزه معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری از محل  تجهیزات ساخت داخل کشور با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال خریداری شده است.
دکتر رستمی‌نژاد، از حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر پورشافعی، مدیر  گروه  علوم تربیتی و دکتر سالاری‌فر، رئیس پردیس علوم رفتاری و دکتر زراعتکارمقدم، مسئول محترم شبکه آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند قدردانی و تشکر کرد و ادامه داد: امیدوارم با این دستگاه شاهد تحقیقات بیشتری در بخش‌های آموزشی و روانشناسی دانشگاه بیرجند باشیم.
وی گفت: دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند جزء معدود دانشگاه‌های کشور  است که چنین دستگاهی را در اختیار دارد.
در این مراسم دکتر نجفی، معاون  پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه ضمن تشکر از  مسئولان دانشکده در پیگیری و خرید این دستگاه، به ضرورت ارائه خدمات به خارج از دانشگاه و ارتباط با جامعه اشاره کرد و قول مساعد برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی بیشتر برای دانشکده داد.

آخرین ویرایش۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰