برگزاری افتتاحیه هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۳۰۸۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۱۲
افتتاحیه هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن به‌صورت مجازی برگزار شد. 
برگزاری افتتاحیه هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و دکتر جعفر احمدی دبیر قطب علمی داده‌های ترتیبی، قابلیت اعتماد و وابستگی به صورت مجازی برگزار شد.
دکتر خامسان ضمن خوش آمدگویی به حاضران در افتتاحیه  هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن، موضوع این سمینار را موضعی کاربردی و کمک کننده در حوزه‌های مختلف دانست و  ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین همایش‌های به توسعه مباحث علمی این شاخه کمک کند.
دکتر مجید چهکندی ، دبیر علمی همایش نیز از عوامل برگزار کننده هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن به ویژه از حامیان دانشگاه بیرجند، قطب علمی داده‌های ترتیبی، قابلیت اعتماد و وابستگی، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) تقدیر و تشکر کرد و گفت: از مجموعه مقالات ارسال شده به این همایش، 46 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
دکتر رضا احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت،دکتر ابراهیم امینی سرشت، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان، دکتر میترا فولادی راد، عضو هیأت علمی دانشگاه تروا فرانسه و دکتر  مریم کلکین نما، عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان سخنرانان ویژه هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آن هستند که در طول برگزاری همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
شایان ذکر است هفتمین سیمنار تخصصی نظریه قابلیت‌ اعتماد و کاربردهای آنبه مدت 2 روز در سامانه جلسات دانشگاه بیرجند برگزار می‌گردد. 
علاقمندان می تواند جهت شرکت در پنل‌های سخنرانی این سمنار از طریق لینک‌های زیر اقدام نمایند.
https://ac5.birjand.ac.ir/sevensrta-class1
https://ac5.birjand.ac.ir/sevensrta-class2

آخرین ویرایش۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰