انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۳۴۸۴ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۶۷
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر جواد زراعتکار‌مقدم، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی  رئیس دانشگاه بیرجند آمده اشت؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس منصوب می‌شوید. در این راستا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سـند چشم‌انداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عـالی، پژوهشـی و فنـاوری از جهت آگـاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکـاران دانشـگاهی، منشـاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهیـد بـود. کامیـابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشکده فنی فردوس و دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر جواد زراعتکارمقدم در سال 1395 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق - مخابرات سیستم از دانشگاه بیرجند کسب کرد.
دبیر انتشارات اولین کنفرانس ملی سیستم ها و فناوری های محاسباتی مراقبت از سلامت، دبیر کمیته علمی دومین همایش استانی مهندسین جوان، داور مسابقات رباتیک و دانشجوی نمونه دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی 96-95 بخشی از سوابق ایشان است.

همچنین دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای در پایـان دوره انتصاب دکتر سجاد محمدزاده  در سـمت مدیر گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس مراتب قدرشناسی و سپـاس خود را از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد و افزود: خدمات جناب‌عالی برگ زرینی در کارنامه مدیریتی شما بوده که حاصل آن تجربه‌ای گرانسنگ است که انشاءاالله در جهت تعالی دانشگاه از آن بهره گرفته خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۲ تیر ۱۴۰۰