انتصاب دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان اعضای هیئت تحریریه نشریه تفکر و یادگیری آماری

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۳۸۴۳ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۲۴۸
طی ابلاغی از سوی عبدالرحمن راسخ، رئیس انجمن آمار ایران، دکتر محمد خراشادی‌زاده و دکتر محسن عارفی اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند به مدت چهار سال به عنوان اعضای هئیت تحریریه نشریه تفکر و یادگیری آماری منصوب شد.
انتصاب دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان اعضای هیئت تحریریه نشریه تفکر و یادگیری آماری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به پیشنهاد سردبیر محترم نشریه تفکر و یادگیری آماری و تأیید هئیت مدیرۀ انجمن آمار ایران حضرتعالی از 10 تیر 1400 به مدت چهار سال به عنوان عضو هئیت تحریریه این نشریه منصوب می‌شوید. امید است با اقداماتی که حضرتعالی و سایر همکاران عضو هیئت تحریریه برای ارتقا و اعتلای کیفیت و انتشار به موقع آن به عمل می‌آورید، نشریه بیش از پیش نیازهای مخاطبان و اعضای انجمن را در چارچوب آیین‌نامه برآورده کند. از خداوند متعال توفیق روز افزون حضرتعالی را در خدمت به جامعه علمی و به خصوص جامعه آماری کشور مسئلت دارم.
دکتر خراشادی‌زاده در سال 1391 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته آمار- استنباط از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد. وی عضو هیأت علمی گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار است.

دکتر محسن عارفی در سال 1389 مدرک دکتری خود را در رشته آمار از دانشگاه صنعتی اصفهان کسب کرد. وی عضو هیأت علمی گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار است.

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۰