انتصاب رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی

۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴ کد : ۱۳۸۶۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۶۳
طی ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمد حاجیانی عضو هیأت علمی گروه آموزشی محیط زیست به مدت دو سال به سمت رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی منصوب شد.
انتصاب رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنوان رئیس گروه همکـاری‌های علمی بین‌المللی منصوب می‌شویـد. اطمینـان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهرهگیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزندهای خواهید بود. کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر حاجیانی در سال 1393 مدرک دکتری خود را در رشته عمران- آب و محیط زیست از کشور استرالیا کسب کرد.
مسؤول پژوهشی پردیس امیرآباد، مدیر گروه محیط زیست از سال 96 تا کنون، معاون گروه محیط زیست دانشگاه بیرجند از 94 تا 96، عضو تخصصی شورای آموزشی گروه محیط زیست، مسئول کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده، استاد راهنمای استعدادهای درخشان دانشکده، عضو کمیته بازنگری و تنظیم سند راهبردی توسعه دانشکده، نماینده دانشگاه در کمیته فنی کارگروه مقابله با گرد و غبار، استاد مشاور انجمن علمی بین رشته ای نهال دانشگاه، مشاوره مهندسی – شرکت پارس عمران آسیا، شرکت پارس کنسولت و شرکت پارس آب تدبیر، انتشار 9 مقاله در همایش‎‌ها و کنفرانس‌ها، 10 پروژه تحقیقاتی مصوب و ارائه 6 گزارش علمی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان است.
دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با اسـتعفای دکتر مهران تقی‌پور گرجی از سمت رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر  وی اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۹ مرداد ۱۴۰۰