در مصاحبه با مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه ؛

ایمن‌سازی، بهسازی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق مجموعه پردیس دانشگاه

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۴۷۶۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۲۱
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه اقدامات صورت گرفته برای بهسازی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق مجموعه پردیس دانشگاه را برشمرد.
ایمن‌سازی، بهسازی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق مجموعه پردیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی گفت: تمامی تابلو برق‌های مجموعه دانشگاه با نصب قفل اصلی و تعویض قفل‌های قدیمی ایمن‌سازی شد.
وی دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش را نام برد و بیان داشت: بروز رسانی، نصب و مونتاژ تابلو برق‌های جدید مجموعه اصلی خوابگاه‌های صدف و سرو انجام شد.
مهندس یعقوبی به مونتاژ و نصب تابلو برق‌‌های جدید برای برای مدیریت سبز دانشگاه به‌منظور بازیافت آب و جمع آوری آب‌های خاکستری در مجموعه‌ خوابگاهی سرو، صدف و مجموعه آبی میلاد اشاره کرد و ادامه داد: تمامی کنتاکتورهای قدیمی مجموعه دانشگاه و فیوزهای فشنگی و کلیدهای قدیمی تعویض و بروزرسانی شد.
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه مونتاژ و بروزرسانی تابلو برق‌های موتورخانه‌های اصلی دانشگاه را یکی دیگر از اقدامات انجام شده نامید و عنوان کرد: بصورت دوره‌ای تابلو برق‌های ساختمان‌های مختلف دانشگاه سرویس می‌شوند.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۰