برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های خراسان جنوبی

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۱۴۷۹۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۳۲
سومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، سومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور دکتر علی زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دکتر مجید پورعیسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی روز سه‌شنبه 20 مهر 1400 با موضوع بررسی مطالبات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان، در سالن شکوه شرق حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌‌های استان در این جلسه ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین نمایندگان فرهنگی دانشگاه‌ها، خواستار پیگیری خواسته‌ها و تداوم در برگزاری این‌گونه نشست‌های سازنده از سوی مسئولین استان شد. 
در این جلسه، نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور، صنعتی، جهاد دانشگاهی، جامع علمی کاربردی و بسیج دانشجویی استان مسائل و خواسته‌های خود را مطرح کردند.
طرح مباحث مالی و اعتباری مربوط به برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان و اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و اربعین از مهمترین مصوبات این  جلسه بود. 

آخرین ویرایش۲۱ مهر ۱۴۰۰