کسب گواهی رتبه علمی نشریه روستا و توسعه پایدار فضا

۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۵۴۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۳۱
نشریه روستا و توسعه پایدار فضا براساس آیین‌نامه نشریات علمی در ارزیابی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه علمی ب گردید.
کسب گواهی رتبه علمی نشریه روستا و توسعه پایدار فضا

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر مفید شاطری مدیر مسئول نشریه روستا و توسعه پایدار فضا و عضو هیأت علمی گروه آموزشی جغرافیا با اعلام خبر کسب گواهی رتبه علمی توسط این نشریه گفت: براساس گواهی رتبه علمی صادره از سوی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی و دبیر کمیسیون نشریات علمی  وزارت علوم، نشریه روستا و توسعه پایدار فضا به صاحب امتیازی دانشگاه بیرجند براساس آیین‌نامه نشریات علمی مصوب 9 اردیبهشت 1398 در ارزیابی سال 1399، موفق به کسب رتبه علمی ب شده است.
در بخش دیگری از این گوهی رتبه علمی آمده است؛ بی تردید تلاش دست‌اندرکاران آن نشریه سهم بسزایی در گسترش مرزهای دانش و ارتقای کیفی و کمی جایگاه علمی کشور خواهد داشت.
نشریه تخصصی روستا و توسعه پایدار فضا به‌دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن علمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.این نشریه با رویکرد علمی و پژوهشی در حوزه علم جغرافیا با تأکید بر مسائل  توسعه روستایی به‌صورت فصلنامه الکترونیکی و چاپی منتشر می‌شود. حوزه جغرافیا، اقتصاد روستایی و توسعه فضایی روستا بخشی از مطالب این نشریه تخصصی را در بر می‌گیرد.

آخرین ویرایش۲۳ آبان ۱۴۰۰