بازدید استاندار جهادی خراسان جنوبی از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷ کد : ۱۷۷۶۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۴۸
دکتر جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی یک‌روز پیش از آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید کرد.
بازدید استاندار جهادی خراسان جنوبی از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر قناعت، استاندار خراسان جنوبی عصر امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با روز طبیعت از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید کرد.
دکتر قناعت و هیات همراه در این بازدید با همراهی دکتر لامعی، سرپرست دانشگاه بیرجند از امکانات مجموعه
خوابگاه‌های صدف، خوابگاه‌ متاهلین،  مجموعه آبی میلاد، سالن‌های غذاخوری و درمانگاه فرهیختگان دانشگاه بیرجند بازدید کردند.
استاندار خراسان جنوبی که علیرغم تعطیلی روز طبیعت برای اطمینان از آمادگی مجموعه دانشگاه برای پذیرش دانشحویان از دانشگاه بازدید کرد از اقدامات موثر دانشگاه قدردانی کرد و به دانشجویان اطمینان داد دانشگاه بیرجند آمادگی لازم را برای پذیرش دانشجویان دارد.
دکتر قناعت در پایان این بازدید قول مساعد برای جبران کمبود منابع دانشگاه را داد و ابراز امیدواری کرد با حضور دانشجویان آینده‌ساز میهن اسلامی چراغ علم و دانش بیش از گذشته در  دانشگاه بیرجند راهگشای جویندگان آن باشد.
دکتر احمد لامعی‌گیو سرپرست دانشگاه بیرجند در این بازدید گزارش کاملی از نحوه آماده سازی خوابگاه‌ها، سلف سرویس‌ها و فضاهای مرتبط با دانشجویان ارائه نمود و گفت: دانشگاه بیرجند به حول و قوه الهی با تمام توان آماده است بهترین شرایط را برای دانشجویان گرامی آماده نماید.
همچنین استاندار خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید چهار ماموریت به سرپرست دانشگاه بیرجند داد تا در اولین جلسه شورای اداری استان فردا 14فروردین 1401 از طریق دستگاه‌های مرتبط پیگیری و مرتفع شود.
رفع کمبود اعتبارات و افزایش اعتبارات دانشگاه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان، پیگیری دریافت مجوز راه اندازی داروخانه در درمانگاه فرهیختگان، 
پیگیری تامین منابع آب شرب دانشگاه از طریق بهره برداری از چاه‌های دانشگاه و هماهنگی با شهرداری بیرجند برای تامین سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان چهار ماموریت صادره از سوی استاندار خراسان جنوبی بود.

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۴۰۱