همزمان با از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها؛

آمادگی کامل دانشگاه بیرجند برای استقبال از دانشجویان

تعداد بازدید:۳۷۷۱
دانشگاه بیرجند در آغاز سال ۱۴۰۱ و همزمان با مصوبات ستاد ملی کرونا و دستور مقام عالی وزارت و تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای آموزش عالی استان برای حضور دانشجویان از ۱۴ فروردین با انجام اقداماتی محیط دانشگاه را برای پذیرش دانشجویان بیش از پیش مهیا ساخت.
آمادگی کامل دانشگاه بیرجند برای استقبال از دانشجویان

به گزارش روابط عمومی و اطلا‌ع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پیش از حضور دانشجویان در دانشگاه تمامی مجموعه دانشگاه بیرجند با همتی مثال‌زدنی در ایام تعطیلات نوروزی برای مهیا ساختن محیطی درخورشان در تلاش بودند که دانشجویان در ۱۴ فروردین پس از گذشت سه سال از بیماری همه‌گیر کرونا مجدد بصورت حضوری به خانه خود دانشگاه بیرجند بیایند. بخشی از این اقدامات از سوی مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه صورت گرفت که سرویس تمامی موتورخانه‌ خوابگاه‌های دانشجویی و دانشکده‌ها، سرویس روشنایی ساختمان‌ها و محوطه‌ دانشگاه بخشی از این موارد را شامل می‌شود.
سرویس تجهیزات سرمایشی، اصلاح روشنایی و انجام تعمیرات در خوابگاه‌ها، غذاخوری‌های دانشجویی، دانشکده‌ها و مجموعه‌های ورزشی بخش دیگری از اقدامات مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه برای آماده سازی محیط دانشگاه بوده است.

آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۱