همزمان با از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها ؛

تلاش همکاران بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای آماده سازی فضاهای آموزشی و دانشجویی

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶ کد : ۱۷۷۹۸ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۳۰
همکاران بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای آماده سازی فضاهای آموزشی و دانشجویی در ایام تعطیلات نوروز اقدامات و تلاش‌های موثری انجام دادند.
تلاش همکاران بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای آماده سازی فضاهای آموزشی و دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ایام تعطیلات نوروز به همت همکاران امور عمومی دانشگاه انجام نظافت و ضد عفونی کلیه دانشکده‌ها، خوابگاه‌ها، سازمان مرکزی صورت گرفت.
همچنین با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و شورای آموزش عالی استان و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان از ۱۴ فروردین کلیه بخشهای دانشگاه در ایام برای مهیا ساختن محیطی درخور دانشجویان همت نمودند. از جمله دیگر امور انجام شده توسط همکاران امور عمومی دانشگاه می‌توان به نظافت و ضدعفونی سالن‌های غذاخوری و مجموعه آبی میلاد و نظافت محوطه دانشگاه  اشاره کرد.
همچنین همکاران مدیریت روابط عمومی  و اطلاع‌رسانی دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی با طراحی و ارسال تمامی اطلاعیه‌ها، بخشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های برگزاری کلاس‌ها به امر اطلاع‌رسانی سریع و به موقع اقدام نمودند. از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت آذین بندی محوطه دانشگاه، نصب بنر، پوستر و بروزرسانی مطالب سایت دانشگاه، ارسال پیام و هماهنگی انجام مصاحبه‌های خبری بود.
معاونت دانشجویی دانشگاه اقدامات موثری برای استقبال از دانشجویان در مدیریتهای مختلف زیر مجموعه انجام داد که از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی سراهای دانشجویی، سالن‌های غذاخوری و انجام اقدامات پیشگیرانه توسط درمانگاه فرهیختگان و مرکز مشاوره و تندرستی اشاره کرد. اقدامات اساسی صورت گرفته توسط معاونت دانشجویی در خبرهای آتی به اطلاع مخاطبین ارجمند خواهد رسید.

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۴۰۱