در مصاحبه با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند تشریح شد؛

مصوبات شورای آموزشی دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری

تعداد بازدید:۶۲۷۴
پس از ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا و شورای مدیریت آموزش عالی استان و تأکید مقام عالی وزارت برای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه از مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ دکتر محسن آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مصوبات شورای آموزشی دانشگاه برای سرگیری آموزش حضوری دانشجویان را تشریح کرد.
مصوبات شورای آموزشی دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر آیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان بیان کرد: براساس مصوبات اعلامی کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری از 20 فروردین 1401 و کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از 14 اردیبهشت 1401 بصورت حضوری برگزار می‌شود. وی اعلام کرد: کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی براساس اولویت‌بندی پس از ماه مبارک رمضان بصورت حضوری برگزار خواهند شد و تا آغاز کلاس‌های حضوری کلاس‌ها بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد. وی خاطرنشان کرد که اولویت‌بندی حضور دانشجویان مقطع کارشناسی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه در جلسه شورای آموزشی دانشگاه معین می‌شود و در اطلاعیه‌های آتی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچون گذشته می‌توانند از 14 فروردین برای انجام پایان نامه در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حضور داشته باشند. دکتر آیتی با تأکید بر اینکه جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ابتدای سال جاری بصورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: در تمامی مقاطع تحصیلی امتحانات پایان نیمسال جاری بصورت حضوری برگزار می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت ارائه گواهی تزریق دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌ها و تزریق سه دوز واکسن برای استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی تأکید کرد و ادامه داد: دانشجویان برای ثبت تقاضای سکونت در خوابگاه می‌بایست براساس شیوه نامه اعلامی از سوی مدیریت دانشجویی (موجود در وبسایت معاونت دانشجویی)  یک هفته پیش از حضور در دانشگاه درخواست خود را در سامانه پویا ثبت نمایند.

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۴۰۱