با حضور سرپرست دانشگاه بیرجند در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛

نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۰ کد : ۱۸۰۰۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۱۹
نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی به ریاست دکتر مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور دکتر قناعت، استاندار خراسان جنوبی، دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، رئیس دفتر نماینده معزز مردم شریف استان در مجلس خبگان رهبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استان روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.
نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی، سرپرست دانشگاه بیرجند در این نشست با ارائه گزارشی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه آموزش عالی، پیگیری لازم در خصوص اختصاص بودجه برای 9 مصوبه صادره در حوزه آموزش عالی استان خراسان جنوبی را به عمل آورد. 
دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام اینکه در این نشست بیش از رقم مصوب برای طرح‌های استان خراسان جنوبی تأمین شد، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی بیش از 700 میلیارد تومان بوده که در این نشست در مجموع مبلغ 900 میلیارد تومان از محل منابع عمومی و به عبارتی بیش از 114 درصد به این استان تخصیص داده شد. وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال با تأمین منابع بتوانیم تمام تعهدات رئیس جمهور به این استان و سایر استان‌ها را پرداخت کنیم.

آخرین ویرایش۳۰ فروردین ۱۴۰۱