دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۷ کد : ۲۰۰۶۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۲۲
دکتر احمد لامعی‌گیو رئیس دانشگاه بیرجند با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل معاونت علمی و فناوری دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی‌گیو رئیس دانشگاه بیرجند به همراه دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و دکتر اکبری مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه با دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر بهشتی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری و رئیس مرکز طرح‌‍‌های کلان ملی فناوری، دکتر ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و دکتر کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دیدار کرد.
در این دیدار که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، رئیس دانشگاه بیرجند گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مراکز نوآوری و شتابدهی، خانه نوآوری و پهنه علم و فناوری امیرآباد و نیز در خصوص طرح‌های دانش بنیان و فناور دانشگاه بیرجند ارائه کرد. همچنین، در خصوص طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌های آتی دانشگاه در زمینه کارآفرینی و فناوری بحث و تبادل نظر شد و تعدادی از طرح‌های کاربردی و فناورانه همکاران و شرکت‌های زیر مجموعه دانشگاه بیرجند مطرح گردید.
در این دیدار دکتر ستاری پیشنهاداتی برای ادامه فعالیت مجموعه زیست بوم دانشگاه بیرجند ارائه و قول همکاری و حمایت در این خصوص را دادند که قسمتی از اعتبارات تخصیصی در آستانه اجرایی شدن است.

آخرین ویرایش۲۷ شهریور ۱۴۰۱