دیدار و گفتگوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با رؤسای پردیس علوم رفتاری، دانشکاه‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر

۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰ کد : ۲۲۱۸۱ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۰۴
دیدار و گفتگوی صمیمانه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با رؤسای پردیس علوم رفتاری، دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر برگزار شد.
دیدار و گفتگوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با رؤسای پردیس علوم رفتاری، دانشکاه‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در دیدارهای صمیمانه برگزار شده با رؤسای پردیس علوم رفتاری و دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر از سوی حجت الاسلام والمسلمین جعفری برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع جهاد تبیین بصورت دانشکده‌ای و همچنین تبیین بیانیه گام دوم و معرفی دستاوردهای نظام در دانشکده‌ها مطرح گردید.
در دیدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر امامی  گزارشی از فعالیتهای  فرهنگی در این دانشکده را اعلام کرد و درخواست  تکمیل و تجهیز نمازخانه و کمبود فضای آموزشی را مطرح کرد. در این دیدار سیدمجتبی حسینی، مدیر اجرائی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سرپرست گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و مسئولان دانشکده ادبیات نیز حضور داشتند.
دیدار با دکتر خلیل‌نژاد رئیس دانشکده هنر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سیدمجتبی حسینی، مدیر اجرائی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سرپرست گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، دکتر علی زارعی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده روز دوشنبه 5 دی ماه در محل اتاق ریاست دانشکده برگزار شد. این دیدار به منظور همفکری در خصوص استفاده از ظرفیت هنری دانشجویان دانشکده هنر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و افزایش تعاملات صورت گرفت.

آخرین ویرایش۰۷ دی ۱۴۰۱