کتاب پرستار بیمارستان فاو در دانشگاه بیرجند رونمایی شد

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۸ کد : ۲۲۳۰۳ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۲۱
کتاب پرستار بیمارستان فاو نوشته دکتر مصطفی فروتن تنها، عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند رونمایی شد.
کتاب پرستار بیمارستان فاو در دانشگاه بیرجند رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم رونمایی از کتاب پرستار بیمارستان فاو که با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی، کارمندان، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد، دکتر فروتن‌تنها، مراحل مصاحبه و تدوین خاطرات سیدکاظم اولیایی پور، پرستار بیمارستان فاو که این کتاب بر اساس خاطرات ایشان شکل گرفته است را تشریح کرد. این کتاب راجع به خاطرات رزمنده پرستار سیدکاظم اولیایی پور از رزمندگان پرستار دوران دفاع مقدس است.
همچنین دکتر عباس‌نژاد، پژوهشگر و نویسنده حوزه دفاع مقدس درباره روند داوری این کتاب توضیحاتی را بیان داشت و روایت این کتاب را بسیار خوب و قابل ارائه در سطح کشور توصیف کرد . وی در ادامه درباره نحوه تدوین تاریخ شفاهی با تأکید بر روایت‌های دفاع مقدس سخنانی به تفصیل بیان داشت.
این مراسم توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با همکاری مدیـریـت اسنـاد اداره کل حفظ آثـار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه و مشارکت کانون حماسه و دفاع مقدس برگزار شد.

آخرین ویرایش۱۲ دی ۱۴۰۱