با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند عطرافشانی و گلباران شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۲۸۰۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۵۸
دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیأت همراه، روز جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در بدو ورود به دانشگاه بیرجند با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند عطرافشانی و گلباران شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر عباس قربانی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان و دکتر رضا حمیدی، مشاور رسانه‌ای سازمان امور دانشجویان با همراهی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند و اهدای گل و عطرافشانی این مکان مقدس با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.
پس از این مراسم، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با همراهی هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه از اماکن خوابگاهی، سالن غذاخوری مرکزی، اماکن ورزشی و پروژه‌های در حال احداث دانشگاه بازدید کرد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به منظور بازدید میدانی از امکانات دانشگاه‌ها به استان خراسان جنوبی سفر کرده است.

آخرین ویرایش۲۸ بهمن ۱۴۰۱