مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳ کد : ۲۳۴۳۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۸۰
مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه به مدت سه روز از ۲۳ لغایت ۲۵ فروردین ماه جاری، مصادف با روزهای بیست یکم تا بیست سوم رمضان با حضور ۱۰۰ دانشجو در مسجد امام جعفرصادق(ع) دانشگاه بیرجند برگزار شد.
مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه بر اساس سنت نبی مکرم اسلام (ص) در دهه پایانی این ماه مبارک در مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه بیرجند و با حضور 75 دانشجوی دختر و 25 انشجوی پسر برگزار شد.
در اعتکاف رمضانیه که مصادف با شبهای قدر بود علاوه بر احیاء، سخنرانی، حلقه‌های معرفت‌، جزءخوانی قرآن و مناجات خوانی و شبی با شهدا‌، سفره صلوات، تصحیح قرائت نماز و مسابقه حفظ سوره انسان برگزار شد.
در این مراسم، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام والسلمین شفیعی از مبلغین قم؛ حجت الاسلام و المسلمین کاظمی امام جمعه  شهرستان سربیشه و حجت الاسلام والمسلمین چهکندی روایتگر شبی با شهدا و همچنین در قسمت خواهران سرکارخانم طاهره روستا در حلقه‌های معرفت و سرکارخانم گیوکی مدرس گروه معارف جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و تصحیح قرائت نماز حضور داشتند.
خاطر نشان می‌گردد در روز قدس بعد از نمازظهر دکتر لامعی در جمع معتکفین حاضر در مسجد امام جعفرصادق (ع) دانشگاه بیرجند ایراد سخنرانی کرد.
همچنین اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در افطاری روز آخر در جمع معتکفین شرکت کردند.

آخرین ویرایش۲۶ فروردین ۱۴۰۲