برگزاری نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با خیرین و رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران بنیادهای حامیان دانشگاهی

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۳۴۸۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۰۷
نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با خیرین و رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران بنیادهای حامیان دانشگاهی روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار گردید.
برگزاری نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با خیرین و رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران بنیادهای حامیان دانشگاهی

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست، که با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه و جناب حاج آقای فلاحی، عضو هیئت مدیره و خیـر نیک اندیش بنیاد حامیان دانشگاه برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری از سوی دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حمایت‌های جناب حاج آقای فلاحی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
همچنین در این نشست، با برخی از خیّرین حاضر در جلسه جهت جذب کمک گفت و گو انجام شد و تعدادی از خیّرین حاضر، از جمله جناب آقای مهندس شاه حسینی برای ساخت چند واحد از خوابگاه‌ متاهلی قول حمایت داد.
 افزون بر این از سوی رئیس دانشگاه بیرجند با مقام عالی وزارت در خصوص مسائل مختلف از جمله حصار دانشگاه و تعمیر مسجد امام صادق (ع) و بارگاه شهدای گمنام پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و آمفی تئاتر پردیس مهندسی، فرسودگی تجهیزات آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی گفت و گو شد که وزیر  محترم علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه دستور لازم برای حمایت مالی و اجرای حصار دانشگاه را صادر کرد.
 همچنین در این نشست، دکتر لامعی با دکتر خطیبی، معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد حمایت از طرح‌های عمرانی و تخصیص اعتبار لازم جهت برخی از  پروژه‌ها رایزنی کرد.
لازم به ذکر است که پس از بیانات جناب آقای فلاحی و بنا به درخواست مقام عالی وزارت، رئیس دانشگاه، گزارشی از مشکلات دانشگاه با تأکید بر وضعیت پروژه‌های عمرانی ناتمام را در این نشست ارائه کرد.

آخرین ویرایش۲۹ فروردین ۱۴۰۲