به همت پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارمندان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

نشست بصیرتی و اردوی زیارتی مزار بی بی زینب خاتون

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۳۵۳۰ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۱۴
کارمندان عضو پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه بیرجند شامگاه چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در نشست بصیرتی و اردوی زیارتی مزار بی بی زینب خاتون در مزار کاهی به همت پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارمندان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند شرکت کردند.
نشست بصیرتی و اردوی زیارتی مزار بی بی زینب خاتون

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اردوی زیارتی و نشست بصریتی اعضای بسیج خاتم الانبیاء(ص) در مزار بی بی زینب خاتون مزار کاهی برگزار شد.
 این اردوی زیارتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سیدجواد حسینی واشان، رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و 160 نفر از اعضای پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد. پس از قرائت یک جزء از قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل بسیجیان حاضر در این نشست به ضیافت افطاری دعوت بودند. حاضران پس از صرف افطار در نشست بصیرتی با سخنرانی سرهنگ زاهد از معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) شرکت کردند. در این نشست بصیرتی درباره ارتباط فرزندان و والدین، عفاف و حجاب و دومین سالگرد شهادت سردار حجازی مطالبی توسط سرهنگ زاهد ارائه شد.

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲