کارگاه فن بیان و سخنوری برگزار شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۴۴۷۶ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۶۹۱
کارگاه فن بیان و سخنوری با هدف بهبود مهارت‌های ارتباطی در جامعه و تقویت اعتماد به نفس شرکت‌کنندگان برگزار شد که در طی آن مباحث مختلفی نظیر اهمیت فن بیان، ارتباط موثر، زبان بدن، اعتماد به نفس صحبت در جمع، لحن و تن صدا و تکنیک های سخنرانی همراه با آموزش‌های عملی در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد.
کارگاه فن بیان و سخنوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، کارگاه فن بیان و سخنوری با هدف بهبود مهارت‌های ارتباطی در جامعه و تقویت اعتماد به نفس شرکت‌کنندگان برگزار شد که در طی آن مباحث مختلفی نظیر اهمیت فن بیان، ارتباط موثر، زبان بدن، اعتماد به نفس صحبت در جمع، لحن و تن صدا و تکنیک های سخنرانی همراه با آموزش-های عملی در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد.
این کارگاه به صورت حضوری در فضای سالن شهدای دانشجو واقع در پردیس شهدا برگزار شد که به شرکت کنندگان از طرف مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه بیرجند نیز مدرک معتبر اعطا می‌گردد.
کارگاه فن بیان و سخنوری در دو بخش مطالب گوناگون توسط فاطمه کاظم زاده، مدرس کارگاه و مجری و گوینده صحنه ارائه گردید. در بخش اول اهمیت فن بیان و صحبت در جمع برای هر حرفه‌ای تبیین گردید و تمرینات اولیه نظیر رفع خجولی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، آشنایی با تنفس صحیح و کنترل استرس مطرح شد و سپس تمرینات اولیه فن بیان ارائه و توسط شرکت کنندگان انجام شد. 
بخش دوم کارگاه آن تمرینات عملی و مباحث تخصصی‌تر ارائه گردید. در این بخش تمرینات آماده سازی فک و دهان، گفتار در سخنرانی، باند خوانی، تقویت برد و قدرت صدا توسط محمد صادق جعفری ارائه شد. 
در انتهای کارگاه تکنینک سخنرانی Prep آموزش داده شد تا امکان ارائه سخنرانی موثر نیز برای شرکت کنندگان فراهم شود. همچنین از شرکت کنندگان کارگاه آزمون گویندگی و ارائه سخنرانی برای ادامه همکاری و تعریف دوره های مورد نیاز، گرفته خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۴۰۲