همزمان با ارائه لایحه بودجه از سوی رئیس محترم جمهور به مجلس شورای اسلامی؛

مسائل مربوط به تخصیص بودجه در دیدار رئیس دانشگاه با رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۸ کد : ۲۶۱۸۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۲۴۸
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، همزمان با تقدیم رسمی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور از سوی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران (در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲) به مجلس شورای اسلامی رفت. رئیس دانشگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار و گفتگو با رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسائل مربوط به تخصیص بودجه و افزایش اعتبار در قانون بودجه را پیگیری کرد.
مسائل مربوط به تخصیص بودجه در دیدار رئیس دانشگاه با رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با تقدیم رسمی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور از سوی آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران به مجلس شورای اسلامی، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند نیز به منظور پیگیری تخصیص بودجه سال‌های 1401 و 1402، کسری اعتبارات و برخی از مطالبات در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
دکتر لامعی، رئیس دانشگاه با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی، دکتر سلمان اسحاقی، نماینده مردم شریف قائنات و زیرکوه دیدار و گفتگو کرد. دیدار دکتر لامعی با دکتر اسحاقی در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ نمایندگان استان در جهت پیشبرد بهتر امور دانشگاه صورت گرفت.
همچنین دکتر لامعی در مجلس شورای اسلامی با دکتر داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد. رئیس دانشگاه در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز مسائل مربوط به تخصیص بودجه، کسری اعتبارات سال جاری و مطالبات دانشگاه را پیگیری کرد.

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۴۰۲