جلسه معارفه دانشجویان نوورود رشته مشاوره برگزار شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۷ کد : ۲۶۲۱۰ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۶۶۲
جلسه معارفه دانشجویان نوورود رشته مشاوره روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ در پردیس علوم رفتاری، به همت انجمن علمی مشاوره و با حضور اعضای گروه روانشناسی برگزار شد.
جلسه معارفه دانشجویان نوورود رشته مشاوره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه معارفه دانشجویان نوورود رشته مشاوره در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ در پردیس علوم رفتاری، به همت انجمن علمی مشاوره و با حضور اعضای گروه روانشناسی، برگزار شد.
در ابتدای جلسه بعد از معرفی اعضای محترم گروه روانشناسی در قالب کلیپ، مدیر محترم گروه، جناب آقای دکتر اسدی در خصوص کیفیت رشته مشاوره و بازار کار آن و اهداف گروه برای این رشته صحبت‌هایی مطرح فرمودند و بعد از آن از پیشکسوت گروه، دکتر خامسان دعوت شد که در خصوص رشته مشاوره و اهداف این رشته مطالبی عنوان کرده و پس از آن با دعوت قبلی، دکتر ذوالفقاری عضو هیات علمی محترم گروه مکانیک، در همین جلسه کارگاهی با عنوان هدف گذاری برای دانشجویان ارائه نمود.
در پایان، سرکار خانم علی آبادی کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی سازی با معرفی فعالیت های مرکز مشاوره و طرح مربی همتا و معرفی مربی همتای دانشجویان این رشته، نکات کاربردی و جامعی عنوان نمودند.

آخرین ویرایش۱۸ آذر ۱۴۰۲