معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های عمرانی و اماکن دانشگاه بیرجند بازدید کرد

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۶ کد : ۲۶۲۱۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۳۴
مهندس حسین شفیعی، معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تخصیص بودجه‌های عمرانی روز شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف دانشگاه، بازدید کرد. بازدید مهندس شفیعی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه و به دعوت دانشگاه بیرجند انجام شد.
معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های عمرانی و اماکن دانشگاه بیرجند بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، دکتر عارفی، معاون اداری و مالی، دکتر موسوی، معاون دانشجویی، دکتر خراشادی‌زاده، مدیر برنامه، بوجه و تحول اداری، دکتر خلیل‌نژاد، سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، دکتر چهکندی، مدیر امور دانشجویی، مهندس یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و نرگس اسداللهی، مدیر امور مالی در این بازدیدها، مهندس حسین شفیعی، معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور را همراهی کردند.
در ابتدای ورود مهندس شفیعی به دانشگاه بیرجند وی با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه و قرائت ‏فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
در بازدیدهای انجام شده از سوی معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور، آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس شفیعی در ابتدای این بازدیدها، از پروژه در حال اجرای المان شهدای گمنام دیدن کرد و پس از آن نیز از پروژه نیمه تمام سردرب ورودی ضلع شمالی دانشگاه بازدید کرد و توضیحات لازم را در خصوص اعتبارات صرف شده برای این پروژه‌ها و اعتباراتی که برای تکمیل آن مورد نیاز است از مسئولان دانشگاه بیرجند جویا شد.
وی  همچنین پس از آن از محل زمین چمن، استخر ژئوممبران و  تصفیه خانه فاضلاب بازدید کرد.
مجموعه‌های خوابگاهی متأهلین که توسط خیر نیک اندیش حاج علی اکبر فلاحی در حال احداث است، از دیگر پروژه‌های عمرانی بودند که مهندس شفیعی به همراه رئیس دانشگاه از آنها بازدید کرد. همزمان با بازدید از پروژه‌های خیرساز، خیران آموزش عالی حاج علی اکبر فلاحی، مالک کارخانجات کاشی فرزاد و مهندس حسین صباغ نیز توضیحاتی در خصوص پروژه های خیرساز دانشگاه ارائه کردند.
 بازدید از سوله ورزشی، ساختمان در حال احداث پردیس علوم رفتاری، نیروگاه خورشیدی از دیگر موارد مورد بازدید بود.
همچنین معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در دانشکده ادبیات و علوم انسانی از پروژه محوطه‌سازی، سایت زبان، سالن اجتماعات و موتورخانه این دانشکده بازدید کرد.
بازدید از سالن اجتماعات و کلاس سمعی و بصری پردیس علوم رفتاری، سرای دانشجویی شهید عیسی خدری و بررسی مسائل و مشکلات موجود از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه بود.
مهندس شفیعی همچنین از سالن امید بازدید به عمل آورد و توضیحات لازم برای بودجه مورد نظر جهت بهینه‌سازی این سالن توسط مسئولان دانشگاه ارائه شد. در پایان بازدید مهندس شفیعی از پردیس دانشگاه ، وی از ساختمان در حال احداث دانشکده هنر و آزمایشگاه مرجع بازدید کرد و در جریان روند ساخت این دو مجموعه قرار گرفت.
پس از انجام بازدیدها در مجموعه پردیس دانشگاه بیرجند، رئیس دانشگاه و مسئولین ذیربط طی جلسه‌ای در خصوص تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی مذاکره کردند و در ادامه راهکارهای قابل اجرا برای تکمیل پروژ‌ها را بررسی و زمینه‌های عملیاتی شدن آنها مشخص گردید. در این جلسه، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور راهنمایی و مشاوره لازم برای جذب و تخصیص اعتبارات را ارائه داد.
لازم به ذکر است؛ مهندس شفیعی همچنین در سفر یکروزه خود به بیرجند از مجموعه پردیس شهداء، موزه، مرکز اسناد و مفاخر و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست نیز بازدید کرد.
در بازدید مهندس شفیعی از مجموعه موزه، مرکز اسناد و مفاخر، رئیس دانشگاه بیرجند اقدامات انجام شده در این مرکز را برشمرد و به بودجه مورد نیاز جهت تکمیل این مجموعه اشاره کرد.
در بازدید از پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست نیز مهندس شفیعی با همراهی جمعی از مسئولان دانشگاه از باغ امیریه، مجموعه پردیس، گلخانه و پهنه امیریه بازدید کرد.
همچنین شامگاه امروز مهندس شفیعی به همراه رئیس دانشگاه در خوابگاه دانشجویی ابوذر حاضر شد.
رئیس دانشگاه در این بازدید به بیان مسایل و مشکلات موجود اشاره کرد و معاون عمرانی امور آموزش سازمان برنامه و بودجه کشور از نزدیک با نیازهای این خوابگاه دانشجویی آشنا شد.
در پایان، مهندس شفیعی با تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت دانشگاه بیرجند، بر حمایت و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور در تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و در دست اقدام دانشگاه تأکید کرد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۲