نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱ کد : ۲۶۲۲۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۱۸
نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی، صبح روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ همزمان با هفته فرهنگ دانشگاهی در سالن امید دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

به گزارش روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان با حضور 100 میز و غرفه فروش و عرضه محصولات و مصنوعات فلزی، سنگی، سفالی، چوبی، پارچه‌ای، گلیم، نقاشی، طراحی، دوخت‌های مختلف، گلدوزی، زیورآلات، کیف و محصولات غذایی تولیدات دانشجویان را به نمایش گذاشت.
در آیین آغاز به کار این نمایشگاه که با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران برگزار شد، دکتر حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با تبریک فرارسیدن هفته فرهنگ دانشگاهی، گفت: سنت حسنه برگزاری هفته فرهنگ دانشگاهی چند سال متوالی است که در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
 دکتر فرزانه‌پور افزود: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی طی این هفته برگزار خواهد شد که یکی از آنها، تشکیل نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه بیرجند است. 
ایشان همچنین گفت: ما اگر بخواهیم دانشجویان را به عرصه کارآفرینی وارد کنیم، این گونه نمایشگاه‌ها لازمه ی این فرآیند می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه اقتضای کار فرهنگی هم افزایی مدیران و دستگاه‌هاست، گفت: ادارات زیادی مانند فنی و حرفه‌ای، تعاون روستایی، بخش‌های مختلف دانشگاه و دانشگاه‌های استان و دانشکده هنر در برپایی و افتتاح این نمایشگاه  نقش داشته‌اند.
دکتر فرزانه‌پور در ادامه از دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی، اداره کل تعاون روستای، اداره کل فنی حرفه‌ای استان، دانشکده هنر، دانشجویان و رئیس دانشگاه بیرجند به دلیل مساعدت و همکاری در برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد.
نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه‌های استان از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه، صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در محل سالن امید دانشگاه بیرجند دایر خواهد بود .

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۴۰۲