توسط نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه، طرح ازدواج دانشویی برگزار می‌‎شود:

اهدای هدایا از سوی عضو هیأت علمی دانشگاه به طرح ازدواج دانشجویی

۰۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۲۶۷۹۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۹۱
با توجه به برگزاری طرح ازدواج دانشویی توسط نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه­، سه عدد گاز پنج‌شعله طرح فِر توسط عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به طرح ازدواج دانشجویی اهدا شد. فرهیختگان خیّر نیز می‌توانید با همّت و حمّیّت وسیع، مشارکت، معاضدت مالی و همراهی خود در این امر مهّم ما را در پیوند نخبگانی یاری فرمایید.
اهدای هدایا از سوی عضو هیأت علمی دانشگاه به طرح ازدواج دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه­ در نظر دارد؛ نسبت به برگزاری "جشن ازدواج  قریب به صد زوج دانشجو و تهیّه اقلام ضروری جهیزیه برای زوج‌های دانشجو؛ در بهمن ماه سال­جاری" اقدام نماید. در این راستا و به مناسبت اعیاد رجبیه و ولادت با سعادت امام جواد علیه‌السلام، دکتر دیدارخواه عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند تعداد سه‌عدد گاز پنج‌شعله طرح‌ فِر، به طرح ازدواج دانشجویی اهداء کرد.
شما فرهیختگان خیّر نیز می‌توانید با همّت و حمّیّت وسیع، مشارکت، معاضدت مالی و همراهی خود در این امر مهّم ما را در پیوند نخبگانی یاری فرمایید؛ تا گامی هرچند کوچک در جهت حل این مسئله بزرگ جوانان فرهیخته­‌ی این مرز و بوم برداریم؛ ان شاءالله.
مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب جاری 483549024 و یا شماره کارت 5859837014944116 بنام" ازدواج آسان دانشگاهیان" واریز نمایید.

آخرین ویرایش۰۲ بهمن ۱۴۰۲