دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۱ کد : ۲۶۸۱۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۲۶
اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و روز پدر با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دیدار و فرارسیدن میلاد سراسر نور حضرت امیرالمؤمنین (ع) را به پدر معنوی دانشگاه بیرجند تبریک گفتند.
دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء(ص)، روز چهارشنبه 4 بهمن 1402، با حضور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، فرارسیدن میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) و روز پدر را به حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و پدر معنوی دانشگاهیان تبریک و تهنیت گفتند.
حجت السلام والمسلمین جعفری نیز در این دیدار، با تشکر صمیمانه از حضور اعضای شورای پایگاه، فرارسیدن ماه شریف رجب و مناسبت‌های این ماه بویژه میلاد مولود کعبه حضرت امام علی(ع) را تبریک گفت. وی با اعلام اینکه ذکر علی(ع) عبادت است، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه برخواسته از عدم موضع گیری درست و حساسیت لازم ما است. حجت الاسلام جعفری در این دیدار توصیه ها و پیشنهاداتی را برای پیش برد امور فرهنگی و اجتماعی به اعضای شورای پایگاه خاطر نشان کردند.
در ادامه اعضای شورای پایگاه ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی(ع) به سخنانی پیرامون موضوعات فرهنگی و اجتماعی پرداختند. در پایان نیز هدیه‌ای معنوی به رسم یادبود و به مناسبت روز پدر از سوی شورای پایگاه به حجت الاسلام والمسلمین جعفری اهدا شد.

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۴۰۲