در دانشگاه بیرجند انجام شد؛

افتتاحیه نمایشگاه کلک خیال ۲

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۵ کد : ۲۷۰۸۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۱۵
​​​​​​​نمایشگاه کلک خیال ۲  به منظور معرفی آثار منتخب دانشجویان دانشکده هنر، با حضور سردار مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، مسئولان دانشکده هنر و دانشجویان به همت دانشکده هنر و معاونت فرهنگی و اجتماعی روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در ساختمان مانا۱ افتتاح شد.
افتتاحیه نمایشگاه کلک خیال ۲

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه کک خیال 2 متشکل از آثار منتخب نیمسال اول تحصیلی دانشجویان در رشته‌های صنایع دستی، فرش، هنر اسلامی، طراحی و چاپ پارچه افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تقدیر از زحمت دانشجویان هنر به تأثیرگذاری و اثرات هنر اشاره کرد و بیان داشت: امروزه هنر دارای اهمیت والایی است و جادارد به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد. فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: دانشگاه بایستی در موضوع هنر بالاخص آموزش هنر و تقویت رشته‌ها سعی وافری داشته باشد. وی با ابراز خرسندی از آثار ارزشمند به نمایش درآمده در این نمایشگاه، تأکید کرد: از آثار هنر اسلامی دانشجویان می‌توانند در معماری اسلامی نیز استفاده نمایند. سردار مهدوی در بازدید از آثار ارائه شده، افزود: در طراحی و چاپ پارچه نیز دانشکده هنر می‌تواند از بازار کار بالقوه موجود در استان و کشور استفاده نمایند. وی ادامه داد؛ فرشهای گران قیمتی در بازار دنیا عرضه می‌شود که اساتید و دانشجویان می‌توانند با ارائه طرح‌های بی‌نظیر تولید شده در این عرصه ورود نمایند.
رئیس دانشکده هنر و اساتید حاضر در نمایشگاه نیز به ارائه توضیحات لازم به بازدیدکنندگان پرداختند. همچنین دکتر حاجی زاده، عضو هیأت علمی دانشکده هنر، گفت: در دانشکده هنر فرش‌های مستعمل به وسایل کاربردی همچون کیف زنانه و ... تبدیل شده است که می‌تواند رشته جدیدی در این مقوله ایجاد کرد.
نمایشگاه کلک خیال 2 از دوشنبه 7 لغایت چهارشنبه 9 اسفندماه جاری از ساعت 10 الی 14 در ساختمان مانا 1 دایر است. علاقمندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و با انتخاب و خرید آثار منتخب دانشجویان از تولیدات هنری دانشجویان حمایت نمایند.

آخرین ویرایش۰۷ اسفند ۱۴۰۲