نشست شورای استانی نهاد مقام معظم رهبری با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد

دفتر نهاد رهبری جز ۵ نهاد برتر کشور شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۱ کد : ۲۷۱۲۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۹۵
نشست شورای استانی نهاد مقام معظم رهبری با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن ایثار مسجد امام جعفر صادق علیه السلام دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این نشست اعلام گردید که دفتر نهاد رهبری به عنوان یکی از ۵ نهاد برتر کشور شناخته شده است.
دفتر نهاد رهبری جز ۵ نهاد برتر کشور شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این نشست استانی، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با تبریک کسب عنوان برتر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند در بین دفاتر نهاد کشور، گفت: از ریاست محترم دفتر نهاد رهبری، مدیر محترم اجرایی نهاد و تمامی همکاران گرامی این حوزه قدردانی می نمایم. رئیس دانشگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: بایستی از تمام ظرفیتها استفاده گردد و جوانان با همراهی پیشکسوتان تجربه لازم را کسب نمایند. نگاه ویژه به حوزه فرهنگی و سرمایه‌گذاری در این حوزه و آسیب شناسی مشکلات با حضور اندیشمندان با نگاه آینده پژوهی از دیگر سخنان رئیس دانشگاه بود.
در این نشست، دکتر لامعی، از دفتر نهاد رهبری دانشگاه بیرجند که به عنوان یکی از 5 دفتر نهاد برتر کشور از میان 245 دفتر نهاد  مایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاهها تقدیر کرد و از مدیر اجرایی نهاد سیدمجتبی حسینی بعنوان نماینده دفتر با اهدای لوح  قدردانی به عمل آورد. همچنین در این نشست از دیگر همکاران نهاد نیز تقدیر گردید.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز از حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه قدردانی کرد و به اقدامات و فعالیتهای این دفتر اشاره کرد.

آخرین ویرایش۱۴ اسفند ۱۴۰۲