نشست مجموعه مدیریت روابط عمومی با رئیس دانشگاه

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۴ کد : ۲۷۱۴۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۱۳
مجموعه مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ با رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
نشست مجموعه مدیریت روابط عمومی با رئیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست مدیر و کارمندان مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با رئیس دانشگاه با حضور دکتر سیدسعید محمدی، رئیس حوزه ریاست برگزار شد.
در این نشست، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه روابط عمومی را قلب تپنده سازمان نامید و تأکید کرد: صعود دستگاه با کمک روابط عمومی صورت می‌پذیرد. دکتر لامعی روابط عمومی را یکی از پویاترین بخشهای دانشگاه دانست و حضور پررنگ در فضای مجازی را مؤثر و تأثیرگذار برشمرد و اعلام کرد: هیچ ابزاری تأثیرگذارتر از هنر نیست. ارتباط با صدا و سیما و بروزرسانی وبسایت بخش دیگری از توصیه‌های ریاست محترم دانشگاه بود.
دکتر محمدی با تشکر از مدیریت و همکاران روابط عمومی گفت: نمود دانشگاه از طریق روابط عمومی است. وی با تأکید بر اتحاد و همدلی موجود در روابط عمومی، انجام تیمی کارها را عامل این اتحاد و ایجاد صمیمت و پیشبرد امور دانست.
همچنین دکتر خلیل‌نژاد نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: 25 مصاحبه انتخاباتی و 30 نماهنگ تولیدی و نماهنگ‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در این ایام منتشر شد و این حجم از تبلیغات در کمتر دانشگاهی تولید و منتشر شده است. وی به انعکاس موشن گرافی خبرهای خوب براساس الگوی تولیدی از سوی دولت اشاره کرد و افزود: تولید و انتشار این بخش نیز در دانشگاه بیرجند بصورت اختصاصی صورت گرفت. سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه به ایجاد وبگاه جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: لازم است صفحات دیگر سایت دانشگاه نیز براساس الگوی تهیه شده بروز رسانی گردد. ایشان با اعلام ساخت ویدئو وال تالار ولایت، فعالیت این مدیریت در فضای مجازی را از موضوعات حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: در این ایام در پیام رسان داخلی ایتا نیز عضو گیری مجدد صورت گرفت و حدود 2 هزار عضو به مخاطبان کانال دانشگاه افزده شد، در ادامه نیز فعالیت درپیام رسان روبینو نیز برنامه‌ریزی گردیده است.
وی بیان داشت: ساخت کلیپهای جدید ویژه دانشکده‌ها به منظور معرفی و جذب دانشجویان، ساخت کلیپهای فاخر و ارتباط هرچه بیشتر با صدا و سیمای خراسان جنوبی، ارتباط دوسویه با روابط عمومی دانشگاه‌های کشور و همچنین دنیا، معرفی دانشگاه در سطح استان، انجام افکارسنجی از دیگر برنامه‌های پیش روی این مدیریت است.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۴۰۲