بازدید رئیس دانشگاه از مجموعه فضاهای سبز و باز پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۵ کد : ۲۷۲۷۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۱۱
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳، با حضور در پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از مجموعه فضاهای سبز و باز این مجموعه بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه از مجموعه فضاهای سبز و باز پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه در بدو ورود به پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست با حضور در مزار شهدای گمنام این مجموعه حاضر شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حرم و وطن را گرامی‌داشت.
سپس کیفیت فضای باز و سبز و فضاهای محیطی مجموعه پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست از سوی رئیس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.  
در بازدید به عمل آمده از سوی رئیس دانشگاه، وضعیت کمی و کیفی فضاهای باز و فضای سبز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی جهت آماده سازی استقبال از بهار و حضور همکاران و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است دومین بازدید رئیس دانشگاه در این روز با همراهی دکتر محمدی، رئیس حوزه ریاست، دکتر خلیل‌نژاد، دبیر کمیته معماری منظر و سرپرست مدیریت روابط عمومی و رضا حسن‌زاده، رئیس اداره پشتیبانی از مجموعه فضاهای سبز و باز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست انجام شد.

آخرین ویرایش۱۲ فروردین ۱۴۰۳