رئیس دانشگاه از فضاهای باز و سبز پردیس شوکت آباد بازدید به عمل آورد

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۷ کد : ۲۷۲۷۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۲۱
دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ با همراهی دکتر محمدی، رئیس حوزه ریاست، دکتر خلیل‌نژاد، سرپرست مدیریت روابط عمومی و دبیر کمیته معماری منظر، مهندس صفایی، ناظر و مشاور فضای سبز و رضا حسن‌زاده، رئیس اداره پشتیبانی از مجموعه فضاهای باز و سبز پردیس شوکت آباد بازدید به عمل آورد.
رئیس دانشگاه از فضاهای باز و سبز پردیس شوکت آباد بازدید به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بازدید دکتر لامعی، رئیس دانشگاه که با همراهی جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد؛ وضعیت کمی و کیفی فضای سبز دانشگاه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
دکتر لامعی با هدف بررسی فضای سبز و آمادگی دانشگاه جهت استقبال از دانشجویان و همکاران در ابتدای سال نو و آغاز بهار طبیعت از وضعیت گلکاری، گلخانه، فضاهای محیطی و فضای سبز دانشگاه بازدید کرد.
در بازدید رئیس دانشگاه علاوه بر اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های پیش روی فضای سبز نیز برشمرده شد. همچنین در حین این بازدید، توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده در فضاهای سبز ورودی و بلوار اصلی دانشگاه، فضای سبز مجموعه دانشکده ادبیات، سازمان مرکزی، جنب معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره، اداره بهداشت و درمان، پردیس های علوم و مهندسی و علوم رفتاری، مسجد امام صادق(ع) و خوابگاه‌های دانشجویی و ...
توسط مهندس صفایی ارائه شد.
لازم به توضیح است با تأکید ریاست محترم دانشگاه، در ایام تعطیلات نوروزی مدیریت فضای سبز با تمام توان در حال آماده سازی محیط دانشگاه جهت استقبال هرچه بهتر از دانشجویان و همکاران با آماده سازی فضای زیبای بصری محیط دانشگاه هستند.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۱۸ فروردین ۱۴۰۳