با تأکید ریاست دانشگاه در ایام نوروز انجام شد؛

اقدامات بهداشتی و تعمیراتی در مجتمع آبی میلاد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۰:۱۱ کد : ۲۷۲۸۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۸۹
از ابتدای سال نو با پیگیری‌ و تأکیدات ریاست محترم دانشگاه اقدامات بهداشتی و تعمیراتی در مجتمع آبی میلاد دانشگاه به منظور حفظ سلامت همکاران و دانشجویان انجام شد.
اقدامات بهداشتی و تعمیراتی در مجتمع آبی میلاد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ایام تعطیلات نوروزی با تأکیدات آقای دکتر لامعی، ریاست محترم دانشگاه اقدامات بهداشتی و تعمیراتی در مجموعه آبی میلاد انجام شد.
همزمان با انجام اقدامات بهداشتی و تعمیراتی، رئیس دانشگاه از این مجموعه بازدید به عمل آورد و بر رعایت تمام موارد بهداشتی و استاندارد و اقدامات لازم بهداشتی، تأسیساتی و تعمیراتی تأکید کرد.
در 5 فروردین و در اولین مرحله آب مجتمع آبی میلاد جهت آبیاری فضای سبز تخلیه شد و پس از آن نظافت کف استخر با اسید جوهر نمک و سایر مواد شوینده استاندارد صورت گرفت. پس از شستشو، تمامی دیواره‌ها و کف استخر با برس نظافت شد. سپس بندکشی کامل و ترمیم کاسه استخر انجام شد که این مرحله از دیگر اقدامات بهداشتی و تعمیراتی بود. در ادامه با باز کردن بکواش شست و شوی مجدد استخر تحت نظارت نیروی تأسیسات انجام شد. 
همچنین شست وشوی دیواره ها و اطراف استخر و فضای بدنسازی و کافی شاپ با موادشوینده(اسید و جوهر نمک و ...) و استفاده از کارواش انجام شد.
پس از اتمام کار و آماده شدن استخر، کاسه استخر آبگیری شد. 
در ادامه گزارش مجتمع آبی میلاد از 5 فروردین لغایت 14 فروردین 1403 آمده است:.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۳