برگزاری اولین کافه کتاب نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۳ کد : ۲۸۷۸۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۳
اولین کافه کتاب نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند در کافه مانای دانشگاه بیرجند، برگزار گردید.
برگزاری اولین کافه کتاب نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند در راستای تحقق شعار " دانشگاه جامعه محور" اولین کافه کتاب " نما" با عنوان "خانواده عاشورایی" را با همکاری کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند و مجتمع فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب (ع) برگزار کرد.
این جلسه با حضور دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و دکتر شریعتی نسب، مدیر امور پژوهشی و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی برگزار شد. 
در ابتدای جلسه، دکتر ملیحه فلکی مجری نهضت مسئولیت پذیری دانشگاه، از حمایت های معاونت پژوهشی دانشگاه و همکاری مدیران کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان بیرجند و مجتمع فرهنگی علی ابن ابیطالب(ع) در برگزاری جلسه تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت یکی از فعالیت¬های "نما"ی دانشگاه بیرجند، برگزاری جلسات کافه کتاب برای افراد علاقه مندِ خارج محیط دانشگاه می باشد که با برنامه ریزی های صورت گرفته، در حوزه های گوناگون و با توجه به نیاز و علایق گروه¬های هدف مختلف، برگزار خواهد شد. 
سپس، حجت الاسلام لعل بدخشان مدیر مجتمع فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب (ع)، ضمن تشکر از دانشگاه بیرجند به خاطر برنامه خلاقانه و فراهم کردن امکان حضور کودکان و نوجوانان در محیط دانشگاه تشکر کرد و مطالبی پیرامون واقعه عاشورا و نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان در این قیام ارائه کرد. 
در ادامه "کیانا کاووسی" و "مهدیار شریعتی نسب" بخش هایی از زندگی امام حسین (ع) و دلایل و انگیزه-های قیام عاشورا را در قالب داستان و با زبان ساده و قابل فهم برای شرکت کنندگان در جلسه اجرا کردند. 
در پایان، شرکت کنندگان از میزهای کتاب شامل 72 عنوان کتاب مرتبط با واقعه عاشورا در رده سنی کودک و نوجوان بازدید کردند. همچنین هدایایی به رسم یادبود به حاضرین در جلسه اهدا گردید.

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۳