در پی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به استان خراسان جنوبی از مراکز آموزشی شهرستان قائنات به عمل آمد

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۷ کد : ۴۰۴۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۴۰
در پی سفر نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نمایندگان وزارت علوم،بهداشت و آموزش و پرورش به استان خراسان جنوبی، بازدید از مرکز آموزشی شهرهای قاین و زیرکوه انجام شد.
در پی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به استان خراسان جنوبی از مراکز آموزشی شهرستان قائنات به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این سفر یکروزه که با حضور دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دکتر فلاحتی،نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالرضا اوحدی همدانی مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،حیدری،معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی،علیزاده،نماینده دانشگاه پیام نور و سایر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و همچنین نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان  حضور داشتند، از مراکزهنرستان دارالفنون،دبیرستان خیامی، جهاد دانشگاهی،دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بزرگمهر قاین، دانشکده پرستاری ودانشگاه فنی حرفه ای قاین بازدید به عمل آمد.

در جریان این بازدیدها نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سایر اعضای بازدید کننده در جریان مسائل و مشکلات مربوطه قرار گرفتند و پیگیری های لازم درخصوص موارد مطروحه توسط نمایندگان مربوط به هر سازمان انجام شد.

همچنین دکتر عبدالرضا اوحدی همدانی مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در این سفر از اماکن و تجهیزات دانشگاه بزرگمهر قاین بازدید کرد و در جریان مسائل این دانشگاه قرار گرفت و قول پیگیری موارد مطرح شده را داد.

شایان ذکر است در پایان این سف یکروزه نشست جمع بندی با حضور نمایندگان سازمانهای مختلف در محل دانشگاه بزرگمهر قاین انجام شد.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۸