اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از فضاهای آموزشی شهرستان های سربیشه و نهبندان بازدید کردند

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۴ کد : ۴۰۵۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۷۴۷
دکتر محمد بیرانوند و دکتر محمد کوچکی نژاد اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، دکتر غلامرضا زمانی، معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای و دکتر جمال زاده معاون حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استانهای دانشگاه فنی و حرفه ای و دکتر محمد قادر قادری ماون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولان شهرستانی از فضاهای آموزشی شهرستان های سربیشه و نهبندان بازدید کردند.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از فضاهای آموزشی شهرستان های سربیشه و نهبندان بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، صبح امروز چهارشنبه 19 تیر 98  سه تن از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و جمعی از مدیران کشوری و استانی جهت بررسی امکانات آموزشی وارد شهرستان مود شدند و از دو مدرسه در این شهر بازدید کردند.

در ابتدای این سفر نمایندگان مردم و مسئولین پس از بازدید دو مدرسه در شهر مود، در ابتدای ورود خود به شهر سربیشه ضمن بازدید از آموزشکده کشاورزی سربیشه، راهکار هایی برای راه اندازی مجدد این مجموعه پیشنهاد دادند.

در ادامه نمایندگان پس از ورود به شهرستان نهبندان به بررسی فضاهای آموزشی شهرستان نهبندان از جمله دانشگاه فنی حرفه ای، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دبستان نرجس و مجموعه ورزشی تختی پرداختند.

در نهایت با برگزاری جلسه جمع بندی موضوعات و چالش های اصلی منطقه مطرح شد و مقرر شد مسایل مطرح شده در جلسه روز آتی در مرکز استان پیگیری شود.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۸