همزمان با هفته پدافند غیرعامل

گشایش غرفه دانشگاه بیرجند در نمایشگاه پدافند غیرعامل

۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۲ کد : ۵۱۲۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۴۸
همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه پدافند غیرعامل در بیرجند، غرفه دانشگاه بیرجند در این نمایشگاه گشایش یافت.
گشایش غرفه دانشگاه بیرجند در نمایشگاه پدافند غیرعامل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، غرفه دانشگاه بیرجند در نمایشگاه پدافندغیرعامل با ارائه چند محصول نوآورانه امروز شنبه 11 بهمن 98 رسماً گشایش یافت.
در غرفه دانشگاه بیرجند دستگاه تشخیص آلودگی آب برای مقابله با بیوتروریسم و پدافند زیستی و دستگاه هوشمند ضد سرقت که با توجه به نحوه طراحی آن در مسایل لرزه نگاری نیز مفید است  به نمایش درآمده است.
علاوه بر این محصولات نوآورانه، سامانه متمرکز مدیریت هشدارهای امنیتی و پاسخ دهی به نفوذ که در زمینه پدافند سایبری کاربرد دارد و سامانه هوشمند مانیتورینگ و نظارت تصویری با کاربرد گسترده ایمنی و امنیتی نیز در غرفه دانشگاه بیرجند در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.
این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۳۲ دستگاه اجرایی استان در محل حسینیه جماران شهرستان بیرجند از امروز شنبه 11 آبان 98 لغایت سه‌شنبه 14 آبان صبح‌ها از ساعت 8.30 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 دایر خواهد بود.

دانشگاه بیرجند در غرفه 106 این نمایشگاه آخرین اقدامات، پیش‌بینی‌ها و تجهیزات شرایط اضطراری در مواقع بحران‌های احتمالی را جهت نشر و گسترش پدافند غیرعامل و آشنایی مردم با اصول و ضوابط پدافند غیرعامل به نمایش گذاشت.
لازم به ذکر است؛ براساس ارزیابی‌های صورت گرفته دانشگاه بیرجند در سال 97 به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه پدافند غیرعامل معرفی گردید.

آخرین ویرایش۱۱ آبان ۱۳۹۸