راه‌ اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست‌ها، پشتیبانی و پیگیری امور معاونت اداری و مالی دانشگاه

۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۵ کد : ۵۴۳۰ اطلاعیه ها اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۹۷۲۰

قابل توجه همکاران محترم دانشگاه
ارباب رجوع محترم خارج از دانشگاه(پیمانکاران،مشاوران و...)

با سلام و احترام

در راستای عملیاتی نمودن اهداف برنامه پنج ساله دوم دانشگاه در خصوص تسریع و غیر حضوری نمودن اقدامات و تأکید ریاست محترم دانشگاه مبنی بر تسریع اجرای این مورد در حوزه معاونت اداری و مالی، به اطلاع می‌رساند، سامانه ثبت آنلاین درخواست‌ها(تیکتینگ) تحت عنوان "پشتیبانی و پیگیری امور معاونت اداری و مالی دانشگاه" به آدرس http://pmali.birjand.ac.ir راه اندازی شده است.
از همکاران و ارباب رجوع محترم درخواست می‌گردد از روز شنبه دوم آذر ماه 1398 هرگونه سؤال و پیگیری موارد مرتبط با حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه را از طریق سامانه مذکور ثبت و پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به این حوزه خودداری نمایند.
لازم به ذکر است نام کاربری و رمز عبور همکاران محترم: کد ملی آنها بوده که در اولین ورود می‌بایست نسبت به تغییر رمز ورود اقدام نمایند.
همچنین برای ارباب رجوع خارج از دانشگاه پس از تکمیل درخواست آنها طبق فرم پیوست و ارائه آن، نسبت به تعریف نام کاربری و رمز ورود اقدام خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۳۹۸