کمک ۷۵ میلیون ریالی کارکنان و دانشجویان دانشگاه بیرجند به سیل زگان سیستان و بلوچستان

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۶ کد : ۶۷۸۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۲۲
درپی بروز سیل و مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای ارسال به این مناطق کرده اند.
کمک ۷۵ میلیون ریالی کارکنان و دانشجویان دانشگاه بیرجند به سیل زگان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وقوع سیل در سیستان و بلوچستان موجب شد تا بار دیگر دانشگاهیان دانشگاه بیرجند برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی تلاش کنند.
براساس فراخوان ارسالی، کارکنان و دانشجویان از سه طریق واریز مبالغ نقدی به شماره حساب اعلامی، فرم کسر از حقوق بهمن ماه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به چادر امداد هدایای نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.
در پایان این فراخوان اعضای هیأت علمی، کارمندان و داشجویان دانشگاه بیرجند به صورت نقدی مبلغ 75 میلیون ریال به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کردند.
کانون هلال احمر دانشگاه بیرجند نیز با ایجاد پایگاه و صندوق سیار، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه اقدام کرد. کمک‌های غیرنقدی دانشگاهیان در قالب انواع کنسرو، پتو، کفش، لوازم و اقلام بهداشتی و... جمع آوری شد.
همچنین در ادامه این طرح دانشگاهیان نیکوکار می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت 5859837005963836 و یا شماره حساب 483839510 واریز نمایند.
شایان ذکر است در حاشیه مراسم ضیافت اندیشه و به منظور کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته پایگاه انتقال خون سیار در مقابل دانشکده مهندسی مستقر شد و دانشگاهیان با اهدای 12 واحد خون در این امر خیر مشارکت کردند.

آخرین ویرایش۰۸ بهمن ۱۳۹۸